МЕНЮ САЙТА


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 17
Показано матеріалів: 11-17
Сторінки: « 1 2

Буянська Олена Олегівна

Буянська Олена

Олегівна


03.01.2000 р.н.

Учениця 7-Б класу


Просмотрів - 619/Коментарів - (0)/Читати далі


Професійному вдосконаленню і творчій діяльності педагога сприяють такі чинники: 1.Інтерес до змісту діяльності.
2.Суб'єктивна привабливість спілкування з дітьми.
3.Високий рейтинг професіоналізму у структурі цінностей особистості.
4.Достатньо високий рівень само оцінювання і рівень домагань.
5.Можливості для самореалізації.


Просмотрів - 1889/Коментарів - (1)/Читати далі


ПАМ’ЯТКА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ Якщо Ви прагнете бути творчим вчителем, скажіть собі:
• Я маю творчий потенціал.
• Я хочу реалізувати його.
• Я певен, що мені все вдасться.


Просмотрів - 1420/Коментарів - (0)/Читати далі


ПАМ’ЯТКИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПО РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ 1. Вчитель не повинен розхвалювати обдарованого учня за індивідуальні успіхи, краще заохотити його до спільних занять з іншими дітьми.
2. Вчителеві не слід надмірно вдаватися до навчання з елементами змагання. Обдарована дитина частіше буде переможцем, що може викликати неприязне ставлення інших дітей.
3. Не можна підкреслювати винятковість обдарованої дитини чи, навпаки, зловмисно її принижувати, застосовувати сарказм.
4. Вчителеві слід пам'ятати, що обдаровані діти зазвичай негативно ставляться до суворо регламентованих повторюваних занять.


Просмотрів - 551/Коментарів - (1)/Читати далі


ПОРАДИ ПСИХОЛОГА БАТЬКАМ У ВИХОВАННІ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ 1. Відповідайте на всі запитання своєї дитини якомога терпляче і чесно. Серйозні запитання - сприймайте серйозно.
2. Не сваріть дитину за безладдя у кімнаті чи на письмовому столі, якщо це пов'язане з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
3. Виділіть дитині кімнату чи спеціальний куточок винятково для самостійних творчих занять.
4. Показуйте дитині, що любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
5. Допомагайте дитині будувати її плани і приймати рішення.


Просмотрів - 450/Коментарів - (0)/Читати далі


Пам'ятка молодому вчителю 1. Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця. Пам'ятай: без знання стану здоров'я дітей неможливе правильне навчання й вихо- вання їх. Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попе- редні роки.
2. Вступаючи в контакт з дітьми, не варто будувати зверхні відносини з ними. Пам'ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими якоюсь мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи. Намагайся частіше заохочувати вихованців. Вивчай індивідуальні можливості та потреби кожного з них, наполегливо оволодівай методикою педагогічної праці. Карай учня лише тоді, коли без цього не можна обійтися.



Просмотрів - 541/Коментарів - (0)/Читати далі


Пам’ятка наставнику
Пам’ятка наставнику для аналізу уроку молодого вчителя

1. Чи зацікавив вас урок ?
2. Чи забезпечується цілеспрямована розумова діяльність учнів?
3. Чи дотримується вчитель педагогічного такту ?
4. Як створюються ситуації для глибокого сприймання матеріалу, емоційних переживань учнів?
5. Як здійснюється контакт з класом та окремими учнями, тобто як налагоджено зворотній зв’язок ?



Просмотрів - 568/Коментарів - (1)/Читати далі


1-10 11-17
ЧАС

ПАНЕЛЬ КОРИСТУВАЧА

 

 
 
Copyright school120 © 2024.