МЕНЮ САЙТА
|
|
У розділі матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
ПАМ’ЯТКИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПО РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. Вчитель не повинен розхвалювати обдарованого учня за індивідуальні
успіхи, краще заохотити його до спільних занять з іншими дітьми.
2. Вчителеві не слід надмірно вдаватися до навчання з елементами змагання. Обдарована дитина частіше буде переможцем, що може викликати
неприязне ставлення інших дітей.
3. Не можна підкреслювати винятковість обдарованої дитини чи, навпаки,
зловмисно її принижувати, застосовувати сарказм.
4. Вчителеві слід пам'ятати, що обдаровані діти зазвичай негативно ставляться до суворо регламентованих повторюваних занять.
|
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА БАТЬКАМ У ВИХОВАННІ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ
1. Відповідайте на всі запитання своєї дитини якомога терпляче і чесно. Серйозні запитання - сприймайте серйозно.
2. Не сваріть дитину за безладдя у кімнаті чи на письмовому столі, якщо це
пов'язане з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
3. Виділіть дитині кімнату чи спеціальний куточок винятково для самостійних творчих занять.
4. Показуйте дитині, що любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
5. Допомагайте дитині будувати її плани і приймати рішення.
|
|
|
|