МЕНЮ САЙТА


Головна » Статті » Поради психолога » Поради психолога вчителям

ПАМ’ЯТКИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПО РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

1. Вчитель не повинен розхвалювати обдарованого учня за індивідуальні успіхи, краще заохотити його до спільних занять з іншими дітьми.
2. Вчителеві не слід надмірно вдаватися до навчання з елементами змагання. Обдарована дитина частіше буде переможцем, що може викликати неприязне ставлення інших дітей.
3. Не можна підкреслювати винятковість обдарованої дитини чи, навпаки, зловмисно її принижувати, застосовувати сарказм.
4. Вчителеві слід пам'ятати, що обдаровані діти зазвичай негативно ставляться до суворо регламентованих повторюваних занять.
5. Методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:
• повага до прагнення учнів працювати самостійно;
• надання дитині свободи вибору щодо галузі застосування своїх здібностей;
• індивідуальне застосування навчальної програми;
• заохочення учнів до роботи над власними проектами;
• жодного тиску на дітей, створення атмосфери розкріпаченості;
• схвалення результатів діяльності у певній галузі для стимулювання бажання випробувати себе в цій чи інших галузях;
• підкреслення ролі індивідуальних відмінностей;
• надання допомоги і підтримки дітям, які мають власний погляд і внаслідок цього відчувають тиск з боку інших.


Категорія: Поради психолога вчителям Переглядів: 535 | Коментарі: 1 | Теги: | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
0  
1 Gislene   (17.06.2014 14:52) [Материал]
You Sir/Madam are the enemy of confusion eveerwheyr!



Ім`я *:
Email *:
Код *:
ЧАС

ПАНЕЛЬ КОРИСТУВАЧА

 

 
 
Copyright school120 © 2024.